Založ si blog

Ako sme sa dostali až sem?

Vie mi niekto povedať, prečo sa v našej malej no krásnej krajinke deje to čo sa deje?

Myslím, že ignorancia bude jeden z dôvodov 😉

 

 

Dobrý deň, vopred sa chcem ospravedlniť čitatelom za možnú horšiu kvalitu „blogu“ na akú sú zvyknutí.

Je to môj prvý pokus.

Už od malička som doma sem-tam medzi bezstarostným detstvom zachytával vety a informacie, že pomaly ale isto ide všetko do kelu. Každý, s kým som doteraz nadviazal debatu o politike má istý názor, že ľuďom s nálepkou „politik“ (cháp:herci, ekonómovia, vojaci a mnoho ďalších) sa nedá veriť. Zaujímalo ma, že prečo.

Pri mojom osobnom zbere informácii som natrafil na zaujímavé (znepokojivé) fakty..

Privatizácia. PREBOHA čo to má ako znamenať. Obviňovať našich rodičov a starých rodičov by bolo veľmi hlúpe, keďže propaganda do nich natlačila čo bolo treba, aby to prešlo. Ale čomu nerozumiem je, že prečo to dovolili znovu a znovu a znovu. Pripisujem to už zmienenej propagande. Táto „zbraň“ účinne funguje aj dodnes, ale s príchodom internetu sa jej základy jemne podkopali a vzniká jej „opozícia“, čo je len dobre.

Ďalšia vec, ktorá ma zaujala sú tvrdenia politikov akí sú oni pre národ prínosom a tí druhí nie. Namiesto konštruktívnej a blaho prinášajúcej práce si platia súkromné očká a ktovie koho ešte, aby našli špinu na toho „druhého“. Namiesto trestného oznámenia sa zorganizuje tlačová konferencia, kde sa riešia a vyplavujú prešlapy opozičnej strany či politika. Veľmi inteligentné ano.

Ďalšia vec. Poslanecká imunita. Prvé čo ma napadlo bolo.. „Ľudia, toto nemôžeme myslieť vážne.“ Toto je jednoznačné očividné priamočiare postavenie politika nad občana. Je to podkopanie ľudskej dôstojnosti. Žijeme v demokratickej spoločnosti, kde sú si všetci rovní. Tak aká teda imunita? Politik podľa mňa nie je ohrozený druh, aby bol zákonom chránený.. A o ich platoch ani nehovorím.

Ja osobne nie som zástancom ani jednej politickej strany, určite sa nechcem v politike angažovať a voliť nechodím, lebo nieje koho.

Ale napadla ma jedna vec. Možno som naivný mladý „dedinčan“ ale prečo nepoužiť referendum na stransparentnenie celkovej finačnej infraštruktúry. Prečo nepoužiť referendum na vyrovnanie síl ľudu a parlamentu.

Myslím si, že nepotrebujeme nijakých nových politikov či nové tváre. Stačí ich právne obmedziť, aby nám už nemohli škodiť. A až potom môžme naozaj začať riešiť naše problémy.

Spolieham sa na to, že sa tu nájde strana ktorá to raz zapojí do svojho programu. Možno nie dnes, možno nie zajtra. Ale dúfam, že čoskoro..

Verím, že sa vám môj prvý blog páčil a dúfam, že vyvolá prinajmenšom diskusiu.

Mačizmus (hlavný problém? )

18.01.2017

Zdar lidi! V dobe, keď píšem tento článok, stále odpovedám na debatu z toho predošlého. Čo ma zaujalo je, že k blogu mi mal málokto čo povedať, no medzi sebou sa rozprávate pekne, čo je aj super, aj nie. Rozumiem, že sú tú istí trollovia pochybovači, provokatéri zakomplexovaní životom „dotovaní“ ľudia, ktorí hľadajú potešenie v buzerovaní druhých [...]

Občan. Uvedom sa. Prosím. Ďakujem.

17.01.2017

Zdravím. Úprimne ma prekvapila debata ktorá sa vedie pod mojimi článkami. Príjemne prekvapila. Čakal som urážky a posielanie veď viete kam. Nestalo sa. SUPER.. Poväčšinou so mnou súhlasíte možno aj na 100%.. Všetci sa zhodneme, že je tu problém. Veľký problém. No nedá mi nepozastaviť sa, že nikto neprišiel s riešením, čo nie je až tak zlé.. Ale to, že nikto nemá [...]

Totalokracia?

16.01.2017

Ahoj 🙂 Na začiatok môjho druhého pokusu by som chcel upresniť, že to o čo mi mojim blogovaním ide, je vyvolať rozumnú diskusiu, ktorá naučí mňa (v kútiku duše dúfam, že aj národ), ako sa vymaniť z momentálneho „režimu“ (drž hubu a makaj). A ako inak ako kritikou, že? Pokiaľ by mi chcel niekto oponovať, že to tu tak nie je, tak nech sa skúsi zamestnať v [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Syrskyj: Rusi vypália šesťkrát viac munície. V Charkove sme mohli dosiahnuť viac

29.03.2024 14:16, aktualizované: 15:55

Ukrajinské obranné sily pozdĺž celej rozsiahlej frontovej línie podľa neho majú len minimum zbraní a munície.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

dugos

Myšlienkové pochody odblokovaného.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 10314x
Priemerná čítanosť článkov: 2579x

Autor blogu

Archív