Založ si blog

Archív: január, 2017

Mačizmus (hlavný problém? )

Zdar lidi! V dobe, keď píšem tento článok, stále odpovedám na debatu z toho predošlého. Čo ma zaujalo je, že k blogu mi mal málokto čo povedať, no medzi sebou sa rozprávate pekne, čo je aj super, aj nie. Rozumiem, že sú tú istí trollovia pochybovači, provokatéri zakomplexovaní životom „dotovaní“ ľudia, ktorí hľadajú potešenie v buzerovaní druhých […]

Pokračovanie článku

Občan. Uvedom sa. Prosím. Ďakujem.

Zdravím. Úprimne ma prekvapila debata ktorá sa vedie pod mojimi článkami. Príjemne prekvapila. Čakal som urážky a posielanie veď viete kam. Nestalo sa. SUPER.. Poväčšinou so mnou súhlasíte možno aj na 100%.. Všetci sa zhodneme, že je tu problém. Veľký problém. No nedá mi nepozastaviť sa, že nikto neprišiel s riešením, čo nie je až tak zlé.. Ale to, že nikto nemá […]

Pokračovanie článku

Totalokracia?

Ahoj 🙂 Na začiatok môjho druhého pokusu by som chcel upresniť, že to o čo mi mojim blogovaním ide, je vyvolať rozumnú diskusiu, ktorá naučí mňa (v kútiku duše dúfam, že aj národ), ako sa vymaniť z momentálneho „režimu“ (drž hubu a makaj). A ako inak ako kritikou, že? Pokiaľ by mi chcel niekto oponovať, že to tu tak nie je, tak nech sa skúsi zamestnať v […]

Pokračovanie článku

Ako sme sa dostali až sem?

Vie mi niekto povedať, prečo sa v našej malej no krásnej krajinke deje to čo sa deje? Myslím, že ignorancia bude jeden z dôvodov 😉 Dobrý deň, vopred sa chcem ospravedlniť čitatelom za možnú horšiu kvalitu „blogu“ na akú sú zvyknutí. Je to môj prvý pokus. Už od malička som doma sem-tam medzi bezstarostným detstvom zachytával vety a informacie, […]

Pokračovanie článku
Mladí Ukrajinci vysedávajú v kaviarňach, Poliaci sú pobúrení. Varšava ich chce poslať domov bojovať

Mladí Ukrajinci vysedávajú v kaviarňach, Poliaci sú pobúrení. Varšava ich chce poslať domov bojovať

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

ONLINE: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

ONLINE: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

25.04.2024 06:00

Francúzsky prezident vyzval ľudí, aby sa rozhodli už teraz, pretože „Európa je dnes medzi vojnou a mierom“.

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

dugos

Myšlienkové pochody odblokovaného.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 10355x
Priemerná čítanosť článkov: 2589x

Autor blogu

Archív